Kwiek de grote winnaar van het nieuwjaarstoernooi.

Door de deelname van 38 spelers aan het jaarlijkse nieuwjaarstoernooi, en grote belangstelling na de wedstrijden voor met name Jody Berghuis, mag gesteld worden dat onze club de grote winnaar is van deze zeer gezellige en geslaagde dag.

Rond 12.30 uur druppelden de spelers binnen om direct te kunnen genieten van de snert met broodjes en roggebrood. 2 pannen snert, gemaakt door de voormalige wereldkampioen snert koken en kok van Woelwijck, waren al snel een gretige prooi voor de hongerige magen.

Na de indeling waren de spelers geplaatst in teams met illustere namen als The Canaries, Russian Roulette, LA the voices of You never walk alone. Om 13.15 uur werd de 1e wedstrijd gespeeld en al snel bleek het team van The Canaries onverslaanbaar. Zij werden met slechts 1 gelijkspel en 4 overwinningen kampioen. Iedereen heeft veel plezier beleefd aan dit onderling toernooi bij zelfs redelijke weersomstandigheden.

Na de wedstrijden toog iedereen weer richting clubhuis alwaar sommigen in gespannen afwachting waren van onze special guest van vandaag, Jody Berghuis. Bekend van TVOH kan zij heel mooi zingen maar betrok ook de kampioenploeg in een eerbetoon en maakte het de nog vrijgezelle jongens lastig in een leuk lied.

Na haar optreden bleef het nog lang onrustig maar gezellig in wat sommigen noemden “het gezelligste kwiek feest van de laatste jaren”. Belangrijke bijdrage daarin was de muziekkeuze van Willem en de uitstekende barbezetting met Leo, Trijnie en Jan.

(Meer foto’s staan in het fotoalbum, met dank aan Ben Poker)