Kwiek E1 strijdend ten onder bij HSC E1. (4-2)

Door wat afzeggingen stond er deze zaterdag een combinatie elftal van E1 en E2 op het veld. (6 E1, 5 E2)

Het was een mooie gelijkopgaande open wedstrijd, met veel kansen over en weer. Het perfecte oefenduel ter voorbereiding van de nieuwe competitie. Bij rust stond het 2-2. Waarnaar door veel wisseling binnen de ploeg, HSC in de tweede helft uitliep naar een 4-2 overwinning. Toch knap van onze jongens, danwel een 4-2 nederlaag, maar wel tegen een goed voetballende ploeg terwijl wij een gelegenheidsteam hadden opgetrommeld !

Aankomende week zal er ondanks de vakantie toch getraind worden. Eerstvolgende wedstrijden zijn op 3 maart. E1 ontvangt dan voor de beker Omlandia E2G, terwijl E2 VV Westerbroek E1 ontvangt voor een vriendschappelijk duel.

Wij willen alle spelers bedanken voor hun inzet !