Kwiek 5 wint van Pekelder Boys 2 ! (3-4)

Het seizoen loopt bijna ten einde, maar Kwiek 5 heeft dit weekend dan toch zijn eerste punten gepakt. In ”Pekel” werd gewonnen van Pekelder Boys 2, na een zeer spannende wedstrijd.

Doelpuntenmakers : Eric Land (2x), Bastiaan Kamphuis en  Daniël Deinum.

Om 8:45 vertrokken we richting Pekela (Enkele spelers hadden weinig slaap gehad (Feestjes en werk !)

In het begin van de wedstrijd kwamen we voor met 0-1, vlak erna werd het alweer gelijk 1-1. Na een tandje bij te hebben geschakeld kwamen we weer op voorsprong 1-2, tevens de ruststand.

Vroeg in de tweede helft werd het echter weer gelijk 2-2. De kopjes gingen echter niet hangen en we voetbalden goed als team door, wat resulteerde in de 2-3 en even later zelfs in de 2-4 ! Pekelder Boys kwam nog terug tot 3-4 en had de druk er flink op, maar we wisten de winst veilig te stellen.

Doelpuntenmakers : Eric Land (2x), Bastiaan Kamphuis, Daniël Deinum

Volgende wedstrijd :
13-05-2012 11:00 Kwiek 5 – Bato (10:00 Aanwezig)

Verslag : Gerben Land (Leider Kwiek 5)