Kwiek E2 verliest inhaalduel (26-04-12)

Voorafgaand aan de wedstrijd kreeg de aanvoerder van Kwiek E2 een wedstrijdbal van Autobekleding Visscher te Groningen.

De wedstrijdbal werd uitgereikt door dhr. G. Visscher.

We willen hem bedanken voor het sponsoren van deze wedstrijdbal.

Bedankt namens:

Spelers van Kwiek E2

Trainer en leiders van Kwiek E2

Jeugd en hoofdbestuur vv Kwiek

Het was nog even de vraag of deze wedstrijd  zijn doorgang kon vinden, want de aangewezen scheidsrechter meldde zich 2 uur voor aanvang van de wedstrijd ziek af.

Na diverse mensen te hebben gevraagd of ze wilden fluiten was de trainer van D1 bereid om deze wedstrijd te fluiten.

De tegenstander ZKC was met 12 man naar deze wedstrijd gekomen en we hadden besloten om 8 tegen 8 te spelen.

In de eerste minuten was er nog niets aan de hand en konden we aardig weerstand bieden .

Tot op het moment dat ZKC op rechts een voorzet gaf en de bal via een been van onze verdediger de bal voor de voeten van een speler  van ZKC terecht kwam en de 0-1 scoorde.

Enige tijd later werd het 0-2, weer via de rechterkant werd een hoge  bal op doel geschoten deze bal werd verkeerd beoordeeld  door onze keeper.

Na dit doelpunt werd het een aantal spelers te veel, er werd op elkaar gescholden.

Wij kregen ook diverse kansen Wesley soleerde regelmatig richting het doel, maar was niet gelukkig in de afwerking.

De corners van Léon en Oscar waren ook gevaarlijk maar niemand van onze spelers was bij machte om daar iets mee te doen.

Niet veel later was het pauze.

In de pauze heeft Mark de spelers duidelijk gemaakt dat als er door wie dan ook weer werd gescholden  deze speler direct aan de kant word gehaald.

Ook hebben we de jongens verteld dat ze met inzet speelden en dat we op deze manier door moesten gaan.

In de tweede helft het zelfde beeld , beide elftallen kregen nog diverse kansen  om te scoren maar beide keepers deden hun werk en hielden hun doel schoon.

Toch was het ZKC dat de 0-3 maakten door slecht communiceren tussen een verdediger en keeper, was het de spits van ZKC die tussen beide kwam en de bal in tikte.

Ondanks dit tegen doelpunt beleven we voor ons doen voetballen en kregen we weer kansen, maar ook nu ging de bal er niet in.

ZKC scoorde ook nog de 0-4 en wonnen deze ontmoeting.

Wij als staf van E2 willen de scheidsrechter bedanken voor het fluiten van deze wedstrijd, want zonder deze man hadden we niet kunnen voetballen.

Gr.

Johan                            (enkele foto’s staan in het foto album)