Nieuw wedstrijdtenue Kwiek 1

v.v. Kwiek heeft het al jarenlange contract met haar hoofdsponsor Remkes Systeemplafonds te Assen weer kunnen continueren. Paul Remkes, welke vroeger bij Kwiek voetbalde en nog regelmatig naast Groningen en Veendam bij Kwiek te gast is, draagt de club nog steeds een warm hart toe.
Dit heeft zondagmiddag 18 maart weer gestalte gekregen in de vorm van een nieuw wedstrijdtenue namens Remkes aangeboden door medewerker J. Bleeker.
Nu maar hopen dat de jonge garde hier moed uit put en de prestaties verder omhoog gaan. Het bestuur heeft er alle vertrouwen in en heeft het contract met de huidige trainer Willem Hulshof met 1 jaar verlengd.

foto: Marcel Klip  (voor aanvang van de wedstrijd Kwiek 1 – Westerbroek 1, 18 maart j.l.) Met helemaal links dhr. J. Bleeker namens de fa.Remkes.