Speler in Beeld

1) Naam: Erik Spakman (Kwiek 2)

Erik Spakman

2) Waarom voetballen bij Kwiek: Ik heb eerst 7 jaar bij vv Hoogezand gevoetbald omdat dat dichterbij huis was. Met de verhuizing naar sportpark de Kalkwijck ben ik overgegaan naar Kwiek. De naam Spakman is al jaren verbonden aan de vereniging en het kon van kleins af aan eigenlijk niet anders dan dat mijn broers en ik bij Kwiek zouden komen te voetballen.

3) Favoriete positie in het veld: Centrale Middenvelder

4) Facebook, Twitter of Hyves? Facebook & Twitter

5) Mooiste stadion: de Langeleegte

6) Mooiste voetbaltenue: Het Oranje van het Nederlands elftal

7) Favoriete spelers: Jari Litmanen & Dennis Bergkamp

8) Beste trainer: Jan Veenstra

9) Favoriete afzakkertje in de Kwiek-kantine: Hertog-Jan Kerdijk

10) Favoriete radio zender/programma: Radio 1 – NOS langs de lijn

11) Favoriete “Op Stap-avond/nacht”: Geen voorkeur

12) Lekkerste eten: Biefstukje

13) Favoriete eten Kwiek-kantine: Eierballetje, lekker toch

14) Favoriete drinken (zowel thuis als uit): Een HJtje van de tap

15) Studeer je nog en wat?: De opleiding tot “Docent Bedrijfseconomie 2e graads”

16) Wil je verder nog iets kwijt? (Dit is je kans): “Dit is mijn club, mijn ideaal. Dit is de mooiste club van allemaal, hier ligt mijn hart, m’n vreugd en m’n verdriet. Het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen… maar een betere club dan deze is er niet!”